کارتن سازی مارال

کارتن سازی مارال | جعبه سازی در اصفهان | کارتن سازی در اصفهان | چاپ و جعبه سازی | 09133083071

کارتن سازی مارال

کارتن سازی مارال | جعبه سازی در اصفهان | کارتن سازی در اصفهان | چاپ و جعبه سازی | 09133083071

کارتن سازی مارال

کارتن سازی مارال تولید کننده انواع کارتن ، جعبه دایکاتی ، جعبه لمینتی ، جعبه مقوایی و چاپ فلکسو با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب می باشد.
09133083071

۴ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۳ ثبت شده است

کارتن خرما صادراتی

کارتن خرما صادراتی از بسته بندی های خاص خرما می باشد . چون خرما یکی از مهمترین محصولات کشاورزی استراتژیک و صادراتی ایران محسوب می شود. با توجه به کیفیت خرمای تولید شده در برخی نقاط ایران، کشورهای بسیاری خواستار خریداری آن می باشند. برای ارائه این محصول به بازارهای داخلی و خارجی می بایست از بسته های مناسب و شیک با چاپ برند مخصوص برای جلب نظر مشتری استفاده کرد.

 

کارتن خرما صادراتی

 

 

سفارش کارتن خرما صادراتی

بسته بندی خرما در انواع کارتن و جعبه مقوایی تولید می شوند . به دلیل صادراتی بودن خرما ، بسته بندی های آن اهمیت و حساسیت های ویژه ای دارند. مدل جعبه، نوع ورق مصرفی، چاپ و طراحی و غیره از عوامل بسیار مهم و اساسی در فروش این محصولات می باشد.

 

نمونه جعبه خرما

با توجه به تولیدات متنوع خرما در کشورمان ، بسته بندی های متفاوتی از قبیل : مدل های زیره رویه، کشویی، طلاکوب دار، طلق دار، ۲ و 5 و ۱۰ کیلویی، کارتن مادر لمینتی و نیاز می باشد .

جعبه خرما فروشگاهی به عنوان یکی از انواع بسته بندی خرما در وزن‌های مختلف از ۲۰۰ گرم تا یک کیلویی ساخته می شوند . همچنین در نوع فله ای کارتن های ۲ و ۵ و ۱۰ کیلوگرمی تولید می شوند.

کارتن های بسته بندی مادر خرما به صورت سردخانه ای و مقاوم برای قرار دادن جعبه خرما سایز کوچک در تعداد ۱۲ یا ۲۴ و یا ۳۲ تایی و بیشتر قابل تولید می باشند. علاوه بر این ها بسته بندی های خاص مانند بسته های تک نفره برای استفاده در کترینگ شرکت های هواپیمایی، کشتیرانی، حمل و نقل ریلی و قطار و سایر مصارف نیز تولید می شوند.

 

طراحی کارتن خرما صادراتی

طراحی جعبه و کارتن خرما شامل طراحی و ساخت یک بسته بندی مناسب به منظور جلب نگاه مشتری ، نگهداری و حمل و نقل بهتر می باشد .

در طراحی کارتن خرما، باید به عواملی مانند اندازه، شکل، جنس و نوع مواد بسته بندی توجه شود. کارتن خرما باید به گونه‌ای باشد که خرما را در برابر آسیب‌های مختلفی مانند ضربه، فشار، رطوبت و حشرات محافظت کند. همچنین باید به نحوی طراحی شود که از دیدگاه بازاریابی نیز جذاب باشد و مشتریان را به خرید آن ترغیب کند.

علاوه بر این، در طراحی کارتن خرما باید به نحوی طراحی شود که به راحتی بتوان آن را حمل و نقل کرد و در فضایی کوچک نگهداری کرد.

 

بسته بندی خرما صادراتی چه تفاوتی با جعبه خرما دارد؟

تفاوت اصلی بین کارتن خرما صادراتی با جعبه خرما عادی، در طراحی گرافیکی ، نوع بسته‌ بندی و حفاظت خرماها در برابر خطرات حمل و نقل است.

طراحی کارتن خرما صادراتی و جعبه خرما معمولاً شامل المان‌های گرافیکی متنوعی است که به منظور جذب مشتریان و افزایش فروش استفاده می‌شود. در طراحی معمولاً از یک طرح کلی برای جعبه استفاده می‌شود که شامل نام و برند خرما، تصاویر خرما، اطلاعات مربوط به خرما و نشان‌های کیفیت و استاندارد می‌شود.

 

کارتن سازی و جعبه سازی مارال از سال 1386 فعالیت خود را در صنعت چاپ و بسته بندی با تولید جعبه های کارتنی و جعبه های مقوایی در شهر اصفهان آغاز نمود.

 

گروه تولیدی مارال خدماتی در زمینه های برش ورق کارتن ، جعبه دایکاتی ، لمینت کارتن ، لب چسب کارتن ، تولید جعبه مقوایی و چاپ فلکسو را با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب ارائه می دهد .

 

در این مجموعه ارائه خدمات چاپ، جعبه و تولید انواع کارتن انجام می شود .

در ضمن به همراه پرسنلی مجرب همراه با ماشین آلات پیشرفته روز چاپ و بسته بندی، کیفیتی پایدار، تحویل سریع پس از ثبت سفارش صورت می گیرد .

همچنین با مشاوره رایگان سعادت خدمت گذاری به کلیه مشتریان عزیز فراهم می باشد .

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر ، ساخت و سفارش جعبه های مقوایی و کارتن سازی در اصفهان می توانید با ما در تماس باشید .

 

09133083071

 

حسین آقایی

 

  • کارتن مارال

قالب کارتن

قالب کارتن برای تیغ زدن و برش و خط‌ تا و پرفراژ زدن بوسیله دستگاه دایکات و لترپرس کاربرد دارد. از قالب کارتن برای تولید انواع جعبه و کارتن ، بروشور و کاتالوگ با طرح های دلخواه و استفاده می شود.

 

 

قالب کارتن

 

ساختن قالب کارتن

قالب کارتن عمدتا به روش دستی و دستگاه لیزری ساخته می شود.

کسانی که به چاپخانه های مجهز به تولید جعبه های مقوایی سیستم چاپ افست یا فلکسو رفته اند، حتما در آنجا قالب‌های چوبی زیادی دیده اند که برای شکل های جعبه یا فولدر و حتی پاکت نامه و وجود دارد.

قالب کارتن در اندازه و طرح های مختلف طراحی و ساخته می شوند. به عبارتی برای برش خاص کاغذ، مقوا، کارتن و مانند یک فولدر ، پاکت نامه ، کارت ویزیت یا لیبل محصولات و بسته بندی و جعبه و کارتن و استفاده می شوند.

ساختار این قالب ها به دو بخش سطح اصلی برای نگهداری سایر اجزا و تیغه ها برای برش و ایجاد خط تا تقسیم می شود. به عنوان مثال کناره های یک جعبه دستمال کاغذی باید جدا شوند و تیغه های دیگر فقط باید فشار تعریف شده ای را به کاغذ یا مقوا وارد کند تا به خم شدن آن ( تا شدن) کمک کند.

بنابراین وقتی مقوا یا کاغذ مورد نظر برای قالب زنی، پس از انجام عملیات چاپ بین قالب و صفحه فشار قرار می گیرد، تیغه های برش مقوا را بریده و تیغه های خط تا فشار مناسب را وارد می کند تا بخش مربوط به خط تا براحتی انجام گیرد.

برای ایجاد خط ‌تا باید بین مقوا و سطح زیرین آن کمی برجستگی بوجود آید تا تیغه عمل کرده و با فشار وارد به مقوا محلی برای ایجاد خم داشته باشد. این بخش در ایران به زیر چسبانی معروف است.

در نهایت پس از تیغ خوردن کار ، مقوای قالب خورده آماده است تا پوشال گیری شود. به عبارتی بخش های اضافی موجود در کناره ها و سایر قسمت های اضافی از طرح اصلی جدا می شوند. این کار هم بصورت دستی و هم بصورت و ماشینی انجام می شود.

قالب کارتن از روی نقشه طرح جعبه یا اقلام چاپی دیگر ساخته می شود. برای قالب سازی جعبه و کارتن حتما باید نقشه وجود داشته باشد. این نقشه همان طرح تیغ مربوط به طرح اصلی است که در آن محل برش و خط تا و محل یا محل های چسب زنی مشخص شده است.

در نقشه  تمام جزییات باید مشخص باشد. همچنین در روشهای پیشرفته تولید، قبل از تولید آن، توسط نرم افزارهای سه بعدی، می توان هم مراحل و هم نتیجه نهایی را بصورت مجازی مشاهده کرد و پس از بررسی و رفع اشکالات احتمالی، تولید نهایی را انجام داد.

برای ساختن قالب کارتن دو روش اصلی وجود دارد. روش اول برای ساخت این قالب ها روش سنتی یا دستی است که در آن ابتدا با استفاده از چاپ نقشه قالب و چسباندن آن روی تخته مخصوص، با استفاده از اره مویی دستی یا اره مویی های صنعتی بزرگ، اقدام به برش خطوط مربوط به محل قرار گرفتن تیغه ها می نمایند. این کار بسیار وقت گیر و دارای خطای بیشتری بود.

 

ساختن قالب کارتن با برش لیزری

هم اکنون در تمام دنیا و در ایران از دستگاه‌های پیشرفته لیزری برای برش استفاده می کنند که هم سرعت و هم دقت بسیار بالایی دارد.

با وجود برش لیزری می‌توانیم به گوشه ها و خم هایی دست پیدا کنیم که با روش دستی امکان نداشت.

حال پس از برش و آماده سازی تخته مخصوص، تیغه ها نیز طبق نقشه ها باید آماده شوند. این تیغه ها به صورت رول هستند و باید نسبت به نیاز، برش خورده، خم شوند و در محل خود روی تخته قرار گیرند.

 

ساختن قالب کارتن با روش دستی

در روش دستی قالب سازی جعبه و کارتن، برش و خم کردن این تیغه ها با ابزار های معمولی بود که هم زمان زیادی می طلبید و هم دقت و ظرافت لازم را نداشت.

با پیشرفت این بخش از صنعت، دستگاه هایی ساخته شده اند که فقط کافی است نقشه مربوط به طرح را به صورت دیجیتالی به دستگاه وارد کنیم تا برش ها و خم های لازم را با دقت بسیار بالا تولید کنند. نکته جالبی که وجود دارد این است که در هر دو روش قالب سازی جعبه و کارتن مرحله نهایی با دست انجام می شود.به عبارتی جاسازی و قرار دادن تیغه ها در شیارهای ایجاد شده بر روی تخته باید دستی باشد.

پس از جاسازی تیغه ها، قالب آماده است تا برای نصب روی دستگاه ارسال شود.

 

کارتن سازی مارال در اصفهان آمادگی تولید هر گونه قالب کارتن و یا جعبه مقوایی را در انواع گوناگون دارد .همچنین توانایی تولید و ارسال به سراسر ایران را دارا می باشد .

در صورت تمایل برای برقراری ارتباط با ما و ساختن قالب کارتن در اصفهان می‌توانید با شماره زیر در تماس باشید.

09133083071

حسین آقایی

 

  • کارتن مارال

برش ورق کارتن

برش ورق کارتن و مقوا در کارتن سازی و جعبه سازی به روش های متفاوتی انجام می شود. دستگاه های مختلفی کار برش ورق کارتن را انجام می دهند که می توان به دستگاه های ملخی، لترپرس، بوبس، دایکات فکی، دایکات پینگ پونگی و روتاری اشاره کرد.

 

برش ورق کارتن

 

برش ورق کارتن در اصفهان

برای برش ورق کارتن و مقوا دستگاه های فراوانی وجود دارند . هر یک با توجه به کاربرد مخصوصشان در زمینه بریدن و کات کردن ورق و شیت های کارتنی و مقوایی کاربرد دارند .

اگر می خواهید کارتن و جعبه ها به درستی و منظم کات و برش بخورند، برخی از دستگاه ها از ارکان اساسی در کارگاه کارتن سازی و جعبه سازی می باشند. خط تا و تیغ جعبه در هنگام طراحی تعیین می شود و قالب دایکاتی نیز بر همین اساس ساخته شده و در روند تولید به کار گرفته می شود.

 

 

دستگاه ملخی برای برش ورق کارتن

دستگاه ملخی در اصل یک دستگاه همه کاره هست که از آن برای چاپ، برش، طلاکوب، شماره، برجسته، پرفراژ و غیره در ابعاد کوچک استفاده می شود. بزرگترین سایز شیت ورودی دستگاه تا ابعاد ۲۵ در ۳۵ سانتی متر می باشد و مخصوص مقوا است.

 

دستگاه لتر پرس برای برش ورق کارتن

از دستگاه لترپرس بیشتر به عنوان دستگاه برش یاد می شود . همچنین در کنار برش خدمات طلاکوب، برجسته، شماره و را انجام می دهد. دستگاه لترپرس تا سایز ورودی ۵۰ در ۷۰ (دو ورقی) به وفور در دسترس هست ولی سایز ورودی ۶۰ در ۹۰ (سه ورقی) آن کمیاب می باشد. لترپرس بیشتر برای خدمات جنس مقوایی استفاده می شود.

 

دستگاه بوبس برای برش ورق کارتن

بوبس یکی از ماشین های برش می باشد . با توجه به مدل دستگاه برای ورق های کارتنی یا مقوایی استفاده می شود . این ماشین تا سایز ورودی ۱۰۰ در ۱۴۰ می تواند برش بزند . از مزیت های بوبس می توان به سرعت بالا و دقت چشمگیر این ماشین اشاره کرد.

 

دایکات فکی

دایکات فکی در سایز های مختلف وجود دارد. بزرگ ترین ابعاد شیت ورودی دستگاه ۱۱۵ در ۱۶۰ می باشد و برای برش مقوا هم قابل استفاده است. همچنین با تغییراتی در دستگاه برای خدمات طلاکوب، برش، برجسته سازی هم میتوان از آن استفاده کرد.

دستگاه دایکات فکی قدرت بالایی در برش ورق تا 7 لایه کارتنی را دارد که مزیت خوبی به نسبت بقیه دستگاهاست .

 

دایکات پینگ پنگی

دایکات پینگ پونگی دقت و سرعت بالای ندارد و بیشتر برای ورق های کارتنی استفاده می شود. بزرگترین ورودی شیت دستگاه ابعاد ۲۲۰ در ۳۰۰ می باشد. این ماشین بیشتر برای سایزهای بزرگ کاربرد دارد.

 

دایکات روتاری

دستگاه برش روتاری برای تیراژهای بالا استفاده می شود، به دلیل اینکه هزینه قالب نسبت به دستگاه های دیگه بالاتر می باشد. از مزیت این دستگاه می توان به سرعت آن اشاره کرد و دیگر نیازی به پوشال گیری ندارد. ورودی این دستگاه ۱۵۰ در ۲۲۰ می باشد و بیشتر برای کارتن استفاده می شود.

 

 

کارتن سازی و جعبه سازی مارال از سال 1386 فعالیت خود را در صنعت چاپ و بسته بندی با تولید جعبه های کارتنی و جعبه های مقوایی در شهر اصفهان آغاز نمود.

 

گروه تولیدی مارال خدماتی در زمینه های برش ورق کارتن ، جعبه دایکاتی ، لمینت کارتن ، لب چسب کارتن ، تولید جعبه مقوایی و چاپ فلکسو را با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب ارائه می دهد .

 

در این مجموعه ارائه خدمات چاپ، جعبه و تولید انواع کارتن انجام می شود .

در ضمن به همراه پرسنلی مجرب همراه با ماشین آلات پیشرفته روز چاپ و بسته بندی، کیفیتی پایدار، تحویل سریع پس از ثبت سفارش صورت می گیرد .

همچنین با مشاوره رایگان سعادت خدمت گذاری به کلیه مشتریان عزیز فراهم می باشد .

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر ، ساخت و سفارش جعبه های مقوایی ، برش ورق کارتن و کارتن سازی در اصفهان می توانید با ما در تماس باشید .

 

09133083071

 

حسین آقایی

 

  • کارتن مارال

کارتن سازی در اصفهان

کارتن سازی و جعبه سازی مارال از سال 1386 فعالیت خود را در صنعت چاپ و بسته بندی با تولید جعبه های کارتنی و جعبه های مقوایی در شهر اصفهان آغاز نمود.

 

کارتن سازی در اصفهان اینجا کلیک کنید

 

کارتن سازی در اصفهان

 

کارتن سازی در اصفهان و خمینی شهر

گروه تولیدی مارال خدماتی در زمینه های برش ورق کارتن ، جعبه دایکاتی ، لمینت کارتن ، لب چسب کارتن ، تولید جعبه مقوایی و چاپ فلکسو را با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب ارائه می دهد .

 

در این مجموعه ارائه خدمات چاپ، جعبه و تولید انواع کارتن انجام می شود .

در ضمن به همراه پرسنلی مجرب همراه با ماشین آلات پیشرفته روز چاپ و بسته بندی، کیفیتی پایدار، تحویل سریع پس از ثبت سفارش صورت می گیرد .

همچنین با مشاوره رایگان سعادت خدمت گذاری به کلیه مشتریان عزیز فراهم می باشد .

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر ، ساخت و سفارش جعبه های مقوایی و کارتن سازی در اصفهان می توانید با ما در تماس باشید .

 

09133083071

 

حسین آقایی

 

آدرس کارتن سازی مارال اینجا کلیک کنید

 

 

 

 

 

 

 

  • کارتن مارال